Iqqaumavara – Je m’en souviens, I Remember, ᐃᕐᖃᐅᒪᕙᕋIqqaumavara | Je m’en souviens

Iqqaumavara – Je m’en souviens, I Remember, ᐃᕐᖃᐅᒪᕙᕋIqqaumavara | Je m’en souviens.

 

ᐃᕐᖃᐅᒪᕙᕋ

ᐃᕐᖃᐅᒪᒋᔭᐅᑦᓴᐃᓇᖁᓪᓗᒋᑦ ᐃᓚᒌᑦ ᓱᕐᕋᑕᐅᔪᕕᓃᑦ ᑕᒪᑦᓱᒧᖓ ᐱᓗᑲᓐᓂᕕᓂᕐᒧᑦ ᐃᓅᖃᑎᒋᔭᓂ.
ᐊᖏᓂᕐᐹᖅ ᖃᕆᑕᐅᔭᒃᑯᑦ ᑐᑭᓯᓂᐊᕐᕕᐅᒍᓐᓇᑐᖅ ᐃᓄᐃᑦ ᓅᑕᐅᓂᕕᓂᖓᑕ ᖁᑦᓯᑐᒧᑦ ᒥᑦᓵᓄᑦ 1953ᒥ 1955ᒥᓗ.


ᐃᓄᑦᑎᑐᑦ

 

 

oie_6182544SMWKQ8cL

Logo http://i0.wp.com/www.iqqaumavara.com/wp-content/uploads/2014/03/oie_6182544SMWKQ8cL.png?w=625

“… Je m’en souviens

Pour préserver la mémoire des familles touchées par ce drame humain.
La plus grande source d’information sur le web dédiée à la réinstallation forcée d’Inuit en Extrême Arctique en 1953 et 1955.


Français

 

 

….”

About @mediamentor
http://mediamentor.ca

Leave a Reply

